Kärlek!!

Jaha då va man hemma igen... har tillbringat mina dagar i forsbacka med Johan o ungar, trivs som fisken i vattnet där ute... kan lugnt säga att jag har ändrat åsikter om forsbacka, jag erkänner!!
Tog en sväng in till stan nu på em... ja va in på filmstaden och köpte biljetter till Sommaren med Göran :) Vi ska gå på den 20.45 ikväll... innan det blir det middagsmys på kungshallen... eller nån annan stans :) Ska ge er en reccension av filmen senare :)

Vart lite shopping, 2 snygga boxarlinnen på gina, med tryck :) Supernicigt!! sen blev det en Race Marine kofta inne på stadium, fick lite ångest där och visste inte riktigt hur jag skulle ja göra, prova...la tillbaka... hämta en annan färg... la tillbaka.... hämta den igen o gick till kassan :) Får se hur mycket den kommer användas, men ikväll tror ja jag ska ha den!!

Ska ta o hoppa in i duschen nu iaf... fräscha till mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0