Fredag

Igår va de mys!!!
De blev en lyckad jul... igår va jag o johan hem till hans mormor o morfar... käkade en liten jultallrik sen efter det vart de potatis lutfisk o vitsås. har aldrig ätit lutfisk förr men det va faktiskt gott!! :)
Sen när vi kom hem tog vi det lugnt i soffan bara jag o johan, delade på en flaska vin o mös!!

Sov ut idag.. riktigt sköönt...
plockade ur hans bokhylla o vitrinskåp.. min moster ska köpa det.. så nu är det tomt o klart..
bar ner 2 kartonger i källaren... skönt.

Jag ska ta tag i min garderob nu är det tänk... huaa ligen, har verkligen dragit på det så länge som möjligt.. men men...

Har inte fått nån lön från landstinget heller.. himla konstigt... sällan det blir strul för mig. Johan får föra över lite pengar så ja kan betala min hyra...

Nää nu till garderoben!! hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0