Fyyy faaaan...

Jaa innan ja åkte till jobbet så va ja inte dirket positiv... men att de skulle sluta så här trodde jag aldrig!!!
Vikarien som ja jobba me va iaf huuur bra som helst... visste ju vem de va när jag såg henne...
Men gubbarna på jobbet va ju som galna... nää ont i varje ben i hela kroppen, ryggen värker... fyyy...
den ena är värre än den andra... fattar inte..
Sååå det tar verkligen emot o veta att man ska dit till 7 imon, såå värdelöst att bara åka hem o lägga sig o sen tillbaka.... men jag slutar iaf 14 så de e ju sköönt... men sen ska ja ÄVEN jobba måndag kväll, får ju sova ut iaf... o då har jag gjort min sista och åttonde arbetsdag i rad.... ska bara lata mig under tisdag o onsdag när jag är ledig...
Jag vill bara ligga o mysa... 
Såå här känner man sig nu.... god natt!!!

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0