God natt..

Ska blii så sköönt att få gå o lägga mig nu...
Helt slut efter kvällen på jobbet, va väl relativt lugnt men ändå såå jävla mycket gnäll o spring...

Imon tror ja att jag ska ta en promenad ner till stan... skulle behöva sola känner ja... solade idag på jobbet men de solariumet är ju inte såå där skiit bra... eller de funkar men de på stan är lätt bra mycket bättre :D
Kanske man ska ta sig en promenad hem från stan också, får se hur ryggen känns...

Fick även min lönespec idag... huuur braa som helst, va ju nåra fler tusen än vad jag hade räknat med... men ja slog ju faan inte tessan... inte på långa vägar... haha!!!
Har jobbar rätt många timmar den här månaden också så nästa lön blir väl bra den också..'
Fick även höra att det hade skickats beställning till pfv idag... tror faan att de va jobb under 2-3 veckor... skulle inte va helt fel att hinna jobba lite innan man åker... det löser sig.. annars får man ju tillbaka på skatten så de e lugnt...

Näää en sväng in på toa sen sängen, låter hur bra som helst.... God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0