Hemma..

Jaa nu har ja jobbat min kväll sen är ja ledig i 2 dagar... kan säga att de va en hur sköönt kväll som helst...
Allt har rullat på så bra.. alt har vart lugnt o sköönt.. har hunnit så mycket, tiden gick jätte fort..
hade även angelica o eric våningen under mig så då hade man någon att röka med, alltid trevligt :D
men nu har ja såå jävla ont i skuldran, faaan det bara hugger när ja andas, vad ska man göra?? inte jobba 8 dagar i rad iaf, man känner inte när man jobbat klart att de smärtar lite....

Imon ska ja bara sova.... ska ta det lugnt hela dagen....
försöker få med mamma till valbo också... får se hur det blir... vill kika lite på ikea också, när allt är klart där ute....
men får se hur min rygg känns imon om man känner för att springa runt....


Vill att allt ska bli bra... vill att det ska bli som jag vill...
Jag väntar... väntar kan jag göra hur länge som helst..
det får ta den tid det tar.... Vet ändå hur allt känns... vet hur vi känner...
Det kommer bli perfekt.... Allt blir perfekt.. 



image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0