Hungrig..

Jaa nu är man väl lite fööör hungrig tror jaa, har inte käkat nåt på jobbet idag..
dom har ju nya helt sjuka regler, vi får inte äta av maten på jobbet... så om det blir massa över så ska vi kasta det, vi får inte äta!!!! Låter det vettigt tycker ni?? nää inte det minsta... men sen beror det ju på vilka man jobbar med så behöver man inte alltid lyda det där... hehe...
sköönt att vara hemma idag nu iaf, tiden gick fort idag iaf, men så ville dom få iväg mig till sjukhuset med en tant, o då hade jag verkligen inte vart hemma nu, så de va tur att jag protestera...

Mamma är tråkigt o ligger på soffan bredvid, har frågat 1000 gånger vad vi ska äta men ja får ju inget svart hehe...
går ju under snart, är sugen på att köpa thai mat, men när är ja inte sugen på det??
Hehe men det va faktiskt ett tag sen nu... kaske dags då?!

Sköönt att få sova imon också, vaaa sjukt trött imorse, inte van att kliva upp, jobbar ju nästan alltid kvällar...
som imon... då börjar ja 15 så det är sköönt iaf...

vet inte ens vilka som ska jobaa, eller ena vet ja men vem fan kommer som tredje person? för tre ska vi vara.... hoppas jag.... annars gör jag uppror :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0