jahapp...

Dåå ligger man återigen på soffan med datorn på magen....
Igår käka jag o Anna max, fatta va gott de va!!! Hehe....
Sen slängde vi på tvspelet som vanligt dårå, hur kul som helst o spela ju...
Så hade mamma köpt en stooor chipspåse som ja tog me också, men den ligger kvar hos anna, oöppnad!!
Sen resten av kvällen vart de bara mys....
Va hemma runt halv 1... lite svårt o somna, men de gick till slut...
Så ska man jobba ikvälll också, jag vill inte!!! faan 13.30-22... tråkigaste turen som finns!!! Så mycket skönare o börja klockan 15, då slipper man de tröökiga fikat också =P
käner inte ens människan jag ska jobba me heller... nån äldre hehe... nää så nu känner jag mig enbart negativ...
Sååå med min inställning så får vi se hur kvällen slutar....
Vakna av att mamma röjde runt i köket iaf, men de vart jag glad över, hon stog o fixa kyckling me kokosmjölk, bambuskott, vattenkastanj paprika o massa gott... hon gjorde ordning de nu bara såå ja kan äta innan ja åker till jobbet, så det va ju snällt tycker jaa...
Man ska väl ta o fixa lite då kanske.... ta ut handduken ur håret.... föna håret lite....

Om 2 veckor blir det Eckerö iaf, åhhh va jag ska köpa vit toblerone!!! Kanske det bästa som finns?!?!

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh....gissa om jag åxå ska, å för att inte glömma tokig pepar :-) å massa annat gott....sprit sprit å sprit å lite mer godis såklart!!! längtar ihjäl mig!!

2008-04-12 @ 19:12:04
URL: http://www.dagutdagin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0