less... trött som faan..

En dag till på Vallon... Dagen va väl rätt lugn, med vissa intriger om man ska säga såå...Men allt löser sig!!
Jag är såå jävla trött nu alltså... väntar på att One tree hill ska börja, men det dröjer ett tag, börjar inte för än 18.05.... men den som väntar på nåt gott....

Lillebror ska till pappa sin idag också, ska väl följa me mamma o köra dit han snart...
Tror faktiskt att jag o mamma funderar på att köpa pizza idag, american take away, deras tacopizza är ju gudomlig... men min mamma kan ju inte bestämma sig riktigt... men ja tror ja kan övertala henne...

Har även pratat om sommarn me angelica, leksand ska vi åka till :D fatta va skojj.... Jag angelica anna o linn...
Bara leka en hel dag, inte helt fel de inte... :D o lämna allt va heter barn hemma!!
Måste även prata me henne om vi skulle åka till valbo nån dag här... måste ju lämna in min telefon IGEN!!
Blir såå less...

Har även fått en låt på hjärnan Timbaland - scream.... den är ju bara såååå braa...
Hörde den på radion på jobbet.... o de tog flera dagar innan ja kom på vilken de va... när man satt hos anna så ramla pengen ner o rätt va de va från ingenstans så kom ja på att de va den hehe....

Är även sugen på utgång... men nästa helg jobbar jag också... o helgen efter de så åker ju anna o ja o co till eckerö... åker halv 8 på lördag så då kan man inte heller gå ut...
men såg på jobbet att dom hade satt upp en lapp om utgång... 9 maj tror ja att de va så de dröjer ju ett bra tag... men ja vetta fan om man törs gå ut me dom hehe....

Vill även åka utomlands, nuu!!!! Vill ha sommar, vill ha sol... åhh va sköönt... Men sen måste man ju bara jobba heeeela sommaren också... kommer inte ha många ledig dagar skulle ja tro... skulle ju va kul o få veta nån gång hur o för vem man ska jobba.... Men de förvånar mig inte om man får veta det 1 vecka innan man ska börja... brukar kunna vara såå...

Uscch va mycket ja har skrivit känner ja nu.... Just de, hörde på radion att det fanns jätte många som hade blivit sjuka av att blogga.... dom hade tydligen bloggat så mycket att dom blev utbränd.... då tar man bloggandet på lite för stort allvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0