Morgondagen..

Jaa morgondagen har ja iaf planerad nu dårå.... Ska ta 11 bussen ner på stan o möta angelica...
Får ju inte lön för än på fredag men då har ja ingen att ta me mig på stan så ja åker ner me henne imon så kan man lägga undan till fredag så är det bara hämta allt då... får se va det blir...  Lillebror fyller år på måndag också så vi ska fira han på söndag så ja måste även köpa allt som ska köpas till han på fredag... Han ville ha ett star wars spel till PS2 o ett star wars spel så han får väl det då, lilla nörden min :D hehe...

Jobba ska man göra imon också... 15-21... jobbar lika tur på fredag.... men man måste ju..
Fick massa mer turer i maj idag också.. så det är sköönt o veta att ja kommer ha jobbat ihop över 50 timmar innan vi åker... slipper man känna sig stressad när man kommer hem..

Hoppas verkligen att ja hittar en snygg bikini imon... brukar ha svårt för de.. men nu måste jaa....
Skulle vilja ha ett par nya pumps också... enkla vanliga snygga, som man kan använda till allt :D men man får ju sånna jävla skavsår av dom... usch det gör såå ont!!! o ja har sånna problem med storleken.. 38 är lite för småa.. men 39 glappar för faan när man går... så ja ligger mitt emellan där... :S ska ha riktig tur om ja hittar ett par som passar...

Nää nu blir en sväng på toa sen ska ja fan lägga mig i sängen tror jaa... lite trötter... vakna ju av mina mardrömmar inatt, helt jävla svettig för faaan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0