trött...

Jaa nu har man nyligen kommit hem från jobbet...
Är helt slut, fattar inte varför för det har vart huur lugnt som helst idag...
Men man är ju inte van o kliva upp så tidigt, jobbar ju nästan bara kvällar...som imon dårå...
Tror faan de blir max idag iaf, anna o ja fettar :D men ja tror inte ja har ätit max en enda gång under hela det här året... såå de är dags nu tycker jag...
Har tvingat mamma att köra mig till anna så tar vi driven på max... sköönast så...
Ska väl ta mig en dusch... eller ett bad kanske... kommer somna då känner ja...
Nää en cigg nu o slå en pling till anna... Hej Hej!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Örrö jag vill åka utomlands :D hehe

2008-04-11 @ 21:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0