Underbar dag..

Jaa dagen har vart huur sköön som helst...
Först vakna ja typ kvart i 7, det va ju mindre sköönt.. Oscar har en förmåga att kunna leva om som faaan på morgonen innan han kommer iväg till skolan.... men som tur va så somna ja om iaf :D men inte så värst länge... hoppa in i duschen o greja lite... sen vart ju bara vädret finare o finare så anna ville ha mitt härliga sällskap så ja tog bussen redan kl.10 till henne..
va där ett tag först... käka lite korv med bröd o så där.. gott gott!!
Sen ringde angelica o ja så åt henne o komma o hålla oss sällskap också....
så vi gick till ängen o satt där ett bra tag medans ungarna lekte på lekplatsen :D
Sen tog jag o Angelica en prommis ner på stan... hon gick hem o jag gick o sola... ja vet att man kan väl lika gärna va ute o sola men orka vänta på färg? hehe man måste ju hålla på ett tag dåå....
Tanken va även att jag skulle gå hem men de orka ja inte för ryggen värkte :S som vanligt.. så ja tog bussen hem iaf.. sen hann ja bara komma in så ville även min mamma ha mitt sällskap, såå ja följde me henne o hämta oscar sen körde vi min moster till bomhus på nå möte...
men nu har jag iaf landat hemma.... sköönt....
Mamma står vid spisen nu o lagar kyckling, gott gott  :D vi äter det typ jämt men jag lessnar aldrig.... ;)

Sååå sugen på bulgarien nu... här kommer lite kort från sist jag va där, dock inte jätte vackra bilder men det va dom enda som ja hade på datorn för tillfället :D hehe...

image107
Hehe jaa drack va väl det enda vi gjorde hela dagarna:D här är iaf Angelica Madde o Jag

image108
Madde Erica o Jag.... mys pys på kvällarna med god mat...

image109
Jag o Madde, lycklig va vi iaf... tror de va utgång på G här :D


Hade inte mkt mer faan... måste leta i mina gömmor o se om jag hittar nå mer... har ju haft hur många som helst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0