Underbar låt...

Jaa igår när ja jobba så kolla vi på så det kan låta, eller va det heter... iaf såå hörde ja världens bästa låt...
O Irene visste så klart vem de va som sjöng, Stefan Andersson, men det namnet stämmer inte alls in på hur han låter... trodde faan inte att de va en svensk som hade gjort den... men så va det iaf... låten är ju huuur gammal som helst men tror aldrig ja har haft den nerladdad.... Catch the moon heter den iaf... underbar... sen när ja fick se en bild på karln idag så stämmde de mer överens... han va rätt fin faktiskt....
image104eller kanske inte fiin, men ja hade tänk mig en gammal gubbe.... :D haha

På strålande humör är jag också... sköönt att det händer lite grejjer nu framöver...
För det första så jobbar jag me underbara   människor imon... har inte alls nån ångest för att få kliva upp imon om jag säger så... tror ja ska bosätta mig på jobbet, inte mig emot...!!
Tror även att det blir en solning imon efter jobbet... skulle inte vara helt fel... eller om ja spar mig till måndag o åker ner på stan o solar istället, sköönare solarium där... kan man ju faktiskt vara så hurtig så man tar en promenad ner... ska kolla in ett annat solarium på brunnsgatan också.... pappas tjej sa att det va helt kanon där... får väl se...
sen jobbar jag 3 kvällar i veckan... sen på lördagen åker jag anna o ungarna till eckerö... bara mysa o ta de lugnt, anna o jag längtar tills vi får gama i buffén =O köpa lite ´gotta o så där.. sprit cigg o godis!!
Men sen ska man upp o jobba dagen efter...
Men sen är det iaf bara 2 hela veckor tills det bär av till bulgarien.... Längtar såå... väntar på lönespecen också.. ska faan snåååla så man kan shoppa lossen där lite....

Inte skit snygg bild på oss inte.. eller ja är ju för fan inte ens vaken ;) hehe... men hade ingen annan bild faktiskt... men efter bulgarien såå finns det måånga :D


Näää kväller blir det tidigt... mätt som en dåre är jag också... sova gott kommer ja göra...

Funderar även på en till tatuering, faaan det blir ju farligt det här... har man gjort 1 så kan man göra 1000, funderar iaf på att skrva Hanna nån stans... hur ska man förklara... typ på höftknölen.. under trosan lixom :D äscch vi får se hur det blir... lite silikon på naglarna skule inte va helt fel... men de kännns onödigt o göra det innan man åker eftersom man badar såå  mycket o då lossnar ju skiten mycket fortare.... får se om man kanske gör det där nere.. skulle va nåt...


Mamma ligger o sova på soffan bredvid... verkligen jätte social!!! hehe...

Funderar på att krypa under täcket o kolla på tv så blir man tröttare fortare... somnar hur lätt som helst me tv på ju...

Angelica prata även med sin pappa idag... hon ska försöka låna hans bil så hon kan hämta oss från arlanda när vi kommer hem... UPPSKATTAS ENORMT... kanske du får nå fint för ;)

Näää,.... en pling till angelica nu kanske under sista ciggen så får det va bra...


ENJOY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0