va faan...

Jaa va faan är det för väder ute?? ja blir såå jävla less, helt jävla vitt ute... men det blir bara plask av hela skiten direkt, helt jävla värdelöst... åhhh va irriterande... blir bara såå jävla blöt om fötterna...
jag som hade hängt bort min vinterjacka, men den lär man väl ta fram igen...

blir less på mkt just nu... fick tillbaka min telefon av azad igår som han har haft, o den har ja haft inlämnad två gånger för att kanpparna har spruckit, så ja har bara väntat på att de ska spricka igen för då får ja en heelt ny telefon, så nu har iaf en knapp sprukit o typ "bakåt" knappen funkar inte heeller. så man kommer aldrig menyn eller nåt.. så den går ju inte att använda hehe.... så då ska telefon reklameras så ja får en helt ny!!
Även den som ja fick för inte såå länge sen har också spruckit i knapparna, fast den går ju o använda iaf så ja får väl lämna in den efter.... jävla krångel...

Va o handla me mamma nyss iaf på Maxi, köpte en tacopaj som ja tänkte käka innan jobbet, det är maxis egna som dom gör själv så ja hoppas det är gott iaf....

Både ja o mamma fick även hem våra deklarationer idag, ja har ju redan deklarerat men mamma va nyfiken o hon fick faan tillbaka mer än min, o jag får tillbaka faan 5321 kr... fatta va sköönt, dom pengarna kommer sitta fint innan sommarna.... shoppa lossen lite :D hehe...

näää ska ta en cigg nu o ringa till anna, angelica törs ja inte ringa till för hon sover väl hehe :D Sömntuta!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0