Vilken kväll..

Jaa det har vart full rulle på jobbet kan ja lova... Inte nå vidare kul....
Känns inte jätte kul o veta att jag ska tillbaka imon heller, men ja börjar inte för än 15 så det är sköönt...
Men jobbet har ju sina positiva delar det också....

Weehee när ja väl skulle till jobbet idag så fick jag sms från halens, mina kläder har redan kommit!!!
Mamma lova att hon skulle köra mig imon så ja kan hämta dom, inge vidare o gå i detta slask...
Men det gick fort, va inte många dagar sen ja beställde tycker jaa.... sånt gillar vi :D

Tror ja ska ringa o boka buss o bord i buffen tills vi ska åka till eckerö, åker inte för än den 26 men anna har fått för sig att vi inte ska få plats eller nåt ;) hehe... nää men de e sant att de e sköönt o ha det gjort... så vet man att man SKA åka hehe...
Får ta en till rutt nån gång där i maj tror jaa... lite sköönare o åka när sommarn är närmare också...

Nää ska kika i kylen nu om det finns nåt ätbart, mot förmodan, men man kan ju hoppas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0