vilken morgon...

Jaa jag blir ju för fan helst galen.... hehe.... men de funkar :D blir väl ännu mer galen ikväll skulle ja kunna tänka mig..
O mamma har övergett mig också... hon skulle till sin syrra en sväng men hon svarar ju inte när ja ringer dit...
Har ju för faan inget för mig o ja vill åka o lämna min telefon.... så den här dagen skulle passa upperligt :D
Är såå sugen på nåt gott också... käkar lite turkisk peppar nu.... skulle va gott me en vit toblerone, åhh va ja ska köpa de när vi åker till eckerö....
Ska ringa o boka den skiten också... så de blir gjort... även ja börjar oroa mig över plats i buffen hehe... Anna o ja är dom värsta gamarna som finns kan ja lova. :D

Kommentarer
Postat av: Anna

klart vi är...vilka annars?? haha

2008-04-15 @ 18:57:53
URL: http://www.dagutdagin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0