förkyld?

Faaan det är frågan... ja har varit pigg på dagarna men på kvällarna så kommer det smygandes...
Jag som ska jobba kväll imon också, fyy... sen börjar ja 7 både söndag o måndag, men måndag blir en favvo dag. slutar kl.12... woohoo... sen är ja ledig från tis-fre... underbart....
va me mamma idag o köpte 2 flyttkartonger, tror det räcker fan allt som ja har köpt ligger ju kvar i sina kartonger... så det är bara allt mitt småtjaffs som ska packas ner...
Fick mer sängkläder av mamma idag... först påslakan o örngott i satin... o ett till lakan i satin... va nå special erbjudande... det skulle ha kosta nästa 700, men de vart bara 406 kr... o de bjöd mamma på ;) Snäll min mamma... hon har även köpt vispar o en verktygslåda :D haha... bra o haa..

Va förbi natta idag ockås.... kunde inte låta bli o bära upp Zélina så hon fick sova hos mig istället.. såå underbart gooo...
sen vart det bara tvspel hos tessan, skulle även hittat på nåt me grabbarna idag men det vart en snygg repris från igår, ja o tessan fick hålla handen själv :D

en sväng in på toa så blir det god natt sen....

Kommentarer
Postat av: Tess

Sväng in på toa lät ju mysigt hahahaa



Och vi lät ju inte lite mobbade när du skrev att vi 2 fick hålla handen istället för att ungås me payo o dom hahahaha :)

2008-08-23 @ 00:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0