God natt..

ja nu är ja riktigt trött kan ja lova...
dagen har varit lugn, har inte gjort så mkt... bara vart hemma..
nu på kvällen har jag umgåtts med tessan, eller hela eftermiddagen också :D trevligt värre...
shiit va bra över trött där ett tag, garva som fan, snacka gamla minnen... hehe ;D vi har ju vart me om en del...

Imorgon ska jag fixa me alla mina kläder, hur mkt som helst som ska kastas, måste börja alltså annars kommer ja få stressa ihjäl mig sista dagarna innan flytten, o de e fan inge kul...
Men ja ska ju ner på stan imon också, ska ta halv 2 bussen o möta angelica, risken är nog stor att ja träffar camilla o tessan också.... men ja ska fan hålla i mina pengar.... :D känner mig såå duktig som inte spenderar på massa onödigt..

Nää sov gott på er..  (-_-) zZzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0