Kan man bli lyckligare??

Nää ja tror inte det... hitta en lägenhet igår på dinbostad... en 1a på 44 kvadrat, perfekt!?! ovanför american take away på söder... skulle ringa nån för intresseanmälan... men dom hade bara telefon tid till kl.15 o klockan var då 15.30 :S
så ja ställde klockan (lyssna på angelica råd) ;) hehe klev upp o ringde.... o det va INGEN som hade ringt på den o dom har inge kösystem så de e först till kvarn! Så ja ska kolla på den idag kl.13!! Helt underbart eller vad? faaan är såå jävla lycklig nu, synd bara att min o angelicas florida resa skiter sig :S måste isf ta dom ´pengarna o köpa soffa för.... men men, så är det.
O min älskling ville gå ut o käka o grejjer me mig idag, såå allt vart väl bara bättre... även om det inte passa idag men ändå!! Så om ja vill ha lägenheten så kanske ja kan övertala mamma att åka o kolla på soffan... det enda ja behöver ju... o en skurhink med mopp ;) hehe...
Har käkat good frulle nyss också... Oscar är vaken o snäll... såå mysig på morgonen han.... Min ögonsten!
Så nu liger jag på soffan o väntar på att mamma ska komma hem från jobbet, skulle va hemma strax efter halv 10!!
Ha en bra dag..., ska ja ha!!! Mitt liv är perfekt....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahaha låter som om du vunnit en miljon gumman ;)

2008-08-13 @ 12:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0