men då...

Jag blir såå less på mig själv... är så jävla velig hela tiden.... blir galen...
lägenheten var iaf fin, eller de va fula tapeter men jag skulle få helrust i hela lägenheten....
men det känns så jävla osäkert att ta en lägenhet som kostar 4000/mån när man bara är timvik. :S
Har juh faktiskt några fler på G... o jag tänker inte ta nån lägenhet bara för att... utan ja ska ju verkligen vilja ha den...
Faan första gången man ska flytta lixom, lämna mamma ;D hehe...
Såå ja tro iaf att det blir ett nej.... men ja ska sova på saken... har ju till nästa vecka på mig att bestämma migg... o killen som bor i lägenheten sa att de va en tjej som ringde idag, hon ville knappt se lägenheten för hon ville så gärna ha den, o hon låg 1a.... ligger ju 2a jaa :S men men... skulle va lättare för mig om hon sa ja för då slapp ja fundera....
Nää en cigg nu sen ska ja fan lägga mig i sängen o kolla på tv, trött som ett as... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0