ONT!!

Jaa fyy fan va de smärtar i min rygg... blir såå less... innan ja skulle gå hem från jobbet idag så hjälpte ja en tant, o gjorde nå konsigt så det bara högg till, så nu är det illa... ser inte fram emot att jobba imon inte :S men det är ju bara 7-12 så det är sköönt...

Fick finbesök när ja kom hem också. Natta o Zélina va förbi en sväng, bytte min första bajsblöja på henne ;) haha woho..
Vaken va hon för en gångs skull också...

Ingela från jobbet ringede mig nyss också, hon har haft semster nu i 3 veckor... 1 vecka va hon i kroatien o 1 vecka i thailand, vilket lyx... men icke sa nicke, nu är hon hemma o har fått värsta lunginflammationen... sällan hon ska drabbas av nåt rikigt illa... :S Så blir hon hemma hela nästa vecka o helg så kan det nog bli lite jobba för mig om jag har tur :D

Nu ska ja kolla på gossip girl... o vänta på mamma... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0