Regn regn regn...

Jaa detta väder blir det ingen ändring på.... har spöregnat sen ja la mig, o vaknar till samma ljud, regnet slår mot fönstret... 
 
Idag va ju egentligen min lediga dag sen i torsdag... men då hade de blivit sjukdom på jobbet så ja prata me pfv så jag ska jobba ikväll också... såg att ja får jobba me annakarin o IB... o annakarin har ja saknat hehe, har inte träffat henne på hela sommarn, jobbat om varandra hela tiden.... jobbar imon kväll också... känns som en riktigt bra månad det här.. o ja fiskar verkligen efter varje timme jag kan fåå... nästa vecka är ja ledig mån-fre så då kan man försöka få nå extra dagar också... blr bra till flytten.

Tänkte handla lite nästa vecka till flytten också, skurhinken ska va full av grejjer, hehe, typ som diskmedel skurmedel tävttmedel o alla sånna saker så ja slipper köpa det sen.... ska blii sååå sköönt... längtar som bara den....

Ska fixa o dona lite nu jaa... hare bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0