Trött...

Jaa jag känner mig lite halv seg idag måste ja säga...
vart en hel del alkohol igår, undrar jag hur fan angelica mår... stackarn ska jobba idag också...
Nää gårdagen va väl helt ok... satt hos angelica o drack oss fullla, jag anna o angelica, fick även besök av jeppe också..
drog oss ner mot stan, anna fick sen efterlängtade langos...:D hehe jag vill också ha men kan inte äta sånt där när ja har druckit... eller ja kan inte äta överhuvudtaget när ja har druckit... 

Kvällen slutade ändå rätt tidigt, gick hem gjorde jaa, va inte världens roligaste men men....
somna bra sent också.... men kände att ja ändå inte kan sova bort dagen nu när man är ledig....
Mamma åkte till jobbet nu, skulle komma hem vid 2 tiden, då skulle hon hämta lilla oscar också, shiit har inte träffat lillebror på 1 månad nu.... så ja tänkte iaf åka ner på cityfesten med han så han får åka lite karuseller o såå....
Tur att han har en syrra som skämmer bort han ibland ;)

Nää en dusch nu, o nåt i magen...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag mår som en jag vet inte vad riktigt.. men jag mår långt ifrån bra..

2008-08-09 @ 11:01:29
URL: http://gelosea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0