9 dec...

Sitter i soffan nu... nyduschad o har käkat frulle...
Har även börjat tvätta.... vet att det låter som att ja tvättar jämt..
eller frida tycker det iaf :)haha men det är bara passa på när man är ledig och när man har lite tvätt..
för ofta ringer dom bara in en på jobbet och då måste man ju jobba.... o då står man där helt plötsligt med 1 ton tvätt.. inge vidare..
Ska gå ner om en liten stund och hänga det första...

Det svider även kopiöst mycket min rygg.... solade igår för första gången på huuur länge som helst...
Och det får jag verkligen känna av idag :S
Men det ger sig väl det me...


Idag fyller kära Angelica 21!!! Grattis stumpan!!!


Min mamma fyller också år idag, grattis på henne med!!!


Kommentarer
Postat av: frida

hahah jaa ibland tvättar du lite ofta.. eller de kanske är jag som tvättar så sällan! :P

2008-12-09 @ 11:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0