Åhhh...

Du va tvungen o ringa o förstöra iaf...
Vart lite dilemma där, svara? inte svara?
Men ja svara.... dum som jag är...
Men nu fick du iaf veta att ja har flyttat till min första egna lägenhet...
Du fick veta att ja i stort sätt bara jobbar hela tiden o skaffar mig mina egna pengar..
Klara mig helt själv utan att behöva fråga någon annan om hjälp...

Men jag fick även veta att jag aldrig hör av mig....
Det minnet jag har är att det alltid är ja som hört av mig...
Ledsnat på det... så man blir något irriterad när man får höra det varje gång!!!!
Varför ska jag? vill du ha kontakt med mig, ska det vara så svårt för dig att ringa?
Nää det är alltid jag som aldrig kommer o hälsar på... Jag som aldrig hör av mig...
Eftersom du inte fanns för mig som liten så skulle man kunna tycka att det är du som ska gottgöra den tiden men icke...
det ska vara jag som ska finnas för dig jämt...
Tragiskt... Du har tid att sitta o åka bil i 2 timmar för att träffa andra... till mig tar det 10 min...
men det är väl för jobbigt....
Åhh va ja blir irriterad....

Men nu vet du precis vart jag bor, du vet till o me exakt vilken port det är...
Vilken våning...
så vi ska se hur lång tid det tar för dig....
Så ska ja säga detsamma nästa gång...
Du hör aldrig av dig, Du kommer aldrig o hälsar på!!!

Nää tur att du ringde nu så du inte ringde senare idag....

Nu är det gjort iaf o jag behöver inte prata med dig förns nästa gång du ringer...

Om 1 år? jaa det brukar bli lagomt till nästa födelsedag...




Kommentarer
Postat av: Angelica

<3

2008-12-07 @ 13:26:10
Postat av: Anna

1gång om året är mer än jag hör från min ?

tur vi har varandra iaf <3

2008-12-08 @ 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0