Bilder..

Jaa jag vet att jag är hemskt dålig på att lägga upp bilder här.. hehe
tänkte bjuda några... det är mest på princessan michelle, tror hon o ja ska satsa på en karriär tillsammans :)
Hon fick ju sån fin present av mig när hon fyllde år... hon älskade det!!
Vingar, kjol o super söta tofflor:)



Selma kom också på besök, o det e klart dom ska va fina båda två :)


Sen skulle Michelle va lite fotograf... hehe...
resultatet..

Lite väl nära... o suddigt :) men hon är duktig tjejen!!!

Sen skulle vi modella båda två... vi skulle vara både de ena o det andra..

Arg.


Pussas..


Puss igen ;)


Sur skulle vi va...


Självklart lipa :)


Ahaaa... ;)


Happy happy!!


Jaa hon är goo lilltjejen....
Hon vet vad hon vill, o ger sig inte i första taget heller...
så det ska va, ibland ;)

Just de, nu måste få se min fiiina julgran också..
den är dock utan glitter här men fin fin ändå!!





O va tiden gick sakta nu då.... 1 timme kvar till baby kommer...
Ska ligga på soffan så länge.... har ju stått på benen heela dagen idag tycker jaa..
Kom på att ja ska jobba imon också... ingen hitt....

Kommentarer
Postat av: frida

very beautiful gran :D

2008-12-04 @ 19:46:23
Postat av: tess

åhhh vilken fin gran hihi :)

2008-12-04 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0