Done..

Jaa jag fick lite gjort så där på eftermiddagen...
Gick o handla... så nu längtar jag till vi vaknar imon... åh va god frukost det blir...
Älskar good frukost!!!
Sen tog ja min solning... dock bara 15 minuters så det syns knappt..
men man ska ta det sakta... :)
Kom precis in också... va ner o köpte pizza till johan... han slutar jobba snart..
får väl kasnke i mig en bit så där... är inte speciellt hungrig...
mer sugen på pizza salladen, såå jävla god!!

Imon kanske man får Anna på besök... får se hur det blir..
I vilket fall som helst så ska jag sova hos henne imon för hon ska jobba natt..
så då äre bara att gå upp med skitungarna vid 7... sen lämna på dagis...
sen åka o hämta dom vid halv 5, hem till anna, fixa middag, ev bad o grejjer...
o invänta anna som slutar 21.... så det blir ett dygn me goskitarna :)
Har ju inte mkt annat för mig... jobbar inte för än den 23e såå..
Klart man ställer upp.... Man får ge o ta :) Allt kommer tillbaka på en till slut...
Värt att tänka på...

Snabb dusch nu då kanske... sköönt  o krypa ner o pussas under täcket sen...
är såå trött... sova sova sova....

Kommentarer
Postat av: Anna

men hörru hjärtat, det är måndag natt jag jobbar jue, tisda dag....är du med?!



och ja...man har alltid igen det goda ;-) love you <3

2008-12-13 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0