Fixar o trixar :)

Japp donar o grejjar.... Vakna vid halv 10 nån gång...
Hade tvättid från 12 men de va ledigt innan så ja satte igång dirket...
men ja hade typ ingen tvätt alls men det är skönt att få undan det eftersom ja jobbar imon och hela helgen...
Har även plockat bort alla mina jul grejjer... lagt de i en stor pappkasse... plockat ner julgranen..
så nu är julen verkligen över för min del, sköönt är väl det!?

Ska åka hem till mamma runt 4 tiden... det ska ätas god mat där...
Mysa med lillebror o ge honom alla julklappar från mig... det blev 3 ps2 spel, presentkort på bio och 2 tröjor...
Mamma kör hem mig sen så ja får med mitt nya fiiina köksbord också...
då skickar ja me alla julgrejjer med henne så hon får ställa dom i förrådet...

Känns rätt sköönt o börja jobba 7 imon... Faaan nyår? då ska man mysa...
inte supa... tycker jaa... ;) Men man gör som man vill..

ska väl ner i stugan o ta reda på det sista nu.....

Men gott nytt år på er!!!

Kommentarer
Postat av: Nettie

Gott Nytt År på dig tjejen!!!

2008-12-31 @ 16:58:51
URL: http://nettie.mcgilljam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0