Gahh...

Fyy faan... vilken jävla kväll.. har stått på benen från att ja kom till jobbet till jag gick hem..
Kan säga att det är något jobbigare nu.. Usch....
Ser inte fram emot att jobba imon, men ja får lite sovmorgon iaf... börjar 7.30...
Men chefen va ju lite snäll iaf som satte in extra personal både lö sön dag... men på kvällen är vi bara 2.... så det blir inge kul på söndag kväll för mig inte... På min födelsedag o allt... Ingela ville inte byta tur... Skickade sms till Parvin men har inte fått nå svar, hon jobbar ju dag imon också så ja får höra med henne då....

När ja gick hem kände ja hur det bara sög i magen... va sååå hungrig... orka inte laga nåt så ja gick in på american take away... beställde en El taco, super gott... gick upp till mig o donade lite medans pizzan blev klar... när ja kom ner igen så fick ja två pizzor... Jag sa det att nej det måste va fel, skulle bara ha en pizza... men då hade han råkat brännt den första i kanterna, ytterst lite va det också... så han gjorde en till så ja fick den brända på köpet... så nu har ja 1 ½ pizza i kylen.. hehe tar me de till jobbet imon så får vi allihopa en bit, good lunch!!!

Sen kommer ju mamma med min present när ja slutar... guud va kul!!!

Ska kika vidare lite på idol nu sen krypa ner... Sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0