Göra mig redo...

Ska vara lite positivare...
Har precis kollat klart på Ronja...
den är ju sååå bra... känslig som ja är så kommer det lite tårar här o där..
Ska hoppa in i duschen nu sen göra mig klar...
Går nog lite tidigare till jobbet... sitta med mina underbara tanter o gubbar...
Eftersom ja ska ta fram lite posivitvt tänkande så får ja tänka som Linn...
Tänk va glad tanterna o gubbarna är för att jag jobbar en julafton, för att få vara me dom :)
Har rasat in sms idag... hehe...
Jaja... dagen bli nog bra...
Såg att det är Tomten är far till alla barn ikväll kl.20...
Vi brukar ju va klar då ungefär på jobbet så vi får kika på det...
Det blir Jag Ingela o Larsson ikväll... tur att man fick jobba med dom iaf :)

God jul på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0