Home..

Jaa nu är jag hemma :) Känns som en evighet sen... har ju sovit hos anna i 2 nätter, myspys!!
jag med mitt problem o sova hos henne, haha jag är så fjantig, men det finns ju 2 små barn där, o ofta så är det dom som drar omkring på de hemska vinterkräk bakterierna... och nojjig som jag är så är jag rätt duktig på att inbilla mig illamående... men icke :) inatt sov ja bättre än första natten iaf..
Det blir även en tredje natt hos Anna inatt... inga barn hemma heller så då kommer ja väl sova riktigt great!!

Vi hade underbart roligt igår..
Jag Anna Jeanette o Jenny.... Spela spel o grejjer..
det blev Så det kan låta, Vilda gester och lite plump...
men vilda gester är ju lätt roligastv!!! Faaan man blir helt svettig av allt iver!!!
Nää men tack för en mycket lyckad kväll tjejer..
Vart även ett skräck kort på mig o Jeanette... tackar för att det inte lades ut...
Jag o mina äppelkinder :) haha...

Imon vankas det stan med Anna... tar me mig grejjer till henne nu så man kan göra sig klar där dirket imonbitti...

Just de... när ja åkte från anna idag så fick ja åka med "tomtebussen" :)
En perfekt tomte som körde, det va gratis, o det va en tomtemor som gick omkring o gav alla pepparkakor hela tiden, men återigen till min fobi, jag kan ju inte äta pepparkakor när hela bussen vart med sina fingrar däri o man vet aldrig vilka baciller det finns :)

Imon får ja äntligen träffa min J.... han har vart med sina barn heela helgen...
Men imon kväll är han min... så ja slipper sova själv då också :) Super najjs..

Nää ja ska väl ta o hoppa in i duschen o grejja lite...

Det är ju hel kväll med Anna o jeanette ikväll, heartbreak hotel!!! Klockren...
Ska bli skojj, undra va vi godisråtter ska äta då? hmm ;) nåt gott!!

Kommentarer
Postat av: Nettie

haha Jag raderade det faktiskt...

2008-12-22 @ 21:57:21
URL: http://www.nettie.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0