Jävla natt..

jag kan inte minnas att jag har sovit så här dåligt nån gång i mitt liv..
vaknade före 4... av en helvetes jävla magkatarr....
Såå fruktansvärt ont... kunde inte sova.... kunde inte ligga still, fyy vilken smärta..
så ja har typ vaknat somnat vaknat somnat heeela tiden sen dess...
Ska jobba ikväll också :S inget vidare.. men man måste..
ringde precis till HC så ja fick en tid kl.11.40... huur skönt som helst...
receptfria mediciner hjälper inte det minsta... så nu ska starka tabletter införskaffas
Usch o fy...tur att både HC o jobbet ligger snett över gatan....
börjar fan 2 idag... men lite överseende får dom ha me mig.... Viiiiisst att dom kommer ha :S

Ska ta en dusch nu... hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0