Jävla väder...

Jaa fyy vilket jäkla tröök väder det är ute...
Inte skit sugen på att gå ut inte, o jag har lovar angelica att gå på stan :S
hehe, får bli en runda inne på nian, ska handla o grejja lite också. vi ska göra tacopaj hos anna ikväll...
En hel del plump kommer det nog också bli :)
Vill att Angelica ska vakna nån gång... har ju inget för mig... så ja vill ju bege mig snart...

Åhh imon ska ja bara va hemma heela dagen....
Ska storstäda, igen :) Ska ju julpynta imon så då är det lika bra innan man plockar fram allt...
Just de ja, kom på att ja har tvättid mellan 7-12 också :S inge vidare... men men... fanns inga andra tider..
jag jobbar ju fredag lördag söndag..

Vart väckt av ett sms från PFV också... ville att ja även skulle jobba nästa helg, fredag lördag söndag...
Det blir ju bra me ob... sen gick det typ en halv timme, precis när man hade somnat om...
då ringer Barbro från pfv, hehe, ville va säker på att ja kunde ta nästa helg också..
frågade även om lite jobb i slutet av måndaden.. Har 13 dagar i december nu så nu vet man att man klarar sig...
ska jobba kväll på julafton... men det gör mig inget, tvärtom... mamma jobbar också... o lillebror firar med sin pappa i år.. blir ju lite mer slantar  :)

Undra om ja törs skicka iväg ett sms till angelica? hehe, väcka henne lite... njaa ja väntar en halv timme till...
hon kan ju inte sova bort heeela dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0