Repris..

Jaa kvällen vart lika som kvällen innan... Jag anna o angelica spela spel :) aldrig fel det inte...
Guuud så gott de va me tacopaj... ska ta o göra det nån dag här hemme...

Har vunnit två PS2 spel på tradera... lillebror ville ha dom i julklapp så det ska bigsis fixa :)
Saknar han såå mycket, men på lördag tror ja att ja ska behålla han här under kvällen o mysa med han!!
 Ska gå in på siba nu o beställa ett batman spel åt han också... kosta lika mkt på tradera som ett nytt, tar ju självklart ett helt nytt då :)

Imon ska jag bara pyssla här hemma...
Tvätta... städa... julpynta, ååhhh va roligt :) ska försöka hinna med en solning också...
Känner mig genomskinlig nu ju...
ska iväg o handla lite också.. men det får bli en snabb sväng till ica bara..
sen kommer älsklingen vid 8 tiden, såå då blir det myspys...
Saknar mitt hjärta nu....

Tur att jag har mina andra två hjärtan :)

En dusch nu sen ska jag krypa ner... Good night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0