Sällskapet slut...

Jaha då va det roliga slut...
vakna upp med älsklingen i morse...
hehe han hade lite dåligt samvete eftersom han va lite jobbig när han kom hem...
sluta med att ja somna på soffan hehe... orkade lixom inte.. men kröp över till han i sängen vid 5 tiden...
O han kom inte ihåg ett dugg när vi vakna, stackarn :S hehe.. han som aldrig är ute typ...

Iaf... han börja jobba kl13 så då gick jag ner på stan o mötte upp anna...
Vi gick o strosa runt i lugn o ro..va rätt mycket folk, men lite rea...
shoppade underkläder iaf... hur mycket som helst... kom väl hem me 7 trosor iaf.. o en bh :) Super fint..

sen köpte vi mat o gick hem till mig... vi hyrde en film som vi kolla på..
Barnhemmet... flög i taket några gånger där... baaahhh..... anna greppa tag i mig några gånger....
Men den va faktiskt bra tycker jaa... synd att sova själv bara :S

De va ju tänk att Johan skulle komma hit o sova eftersom han jobbar kväll... o sen dag imon...
men han ska åka hem o börja flytta... Viiisst de e ju sköönt att han börjar me flytten, men ja ville ändå att han skulle sova med mig ;) hehe...

Jaja.. ska man göra nu då? tror ja ska slänge igång lite OTH.... sååå jävla bra ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0