Seg...

Jag trött o seg.... sov lite knaggligt inatt...
vart lite strul hit o dit igår, men det vart bra tillslut... J sov här..
Mysiiigt...
Mindre roligt när han går på morgonen...

Dagen kommer blii sååå bra...
ska vara med kära Anna... Åker väl till henne runt 2-3 nån gång...
Möter nog henne på ica dirket då.. Vi ska äta tacos ikväll så det behövs handlas...
Sover nog över hos henne också... vad ska man hem o göra?

Ska fortsätta kolla på Tell me you love me nu..
faktiskt riktigt bra när man har kommit in i den lite....

sen en snabbdusch också... Hej

Kommentarer
Postat av: Nettie

Visst är den bra!!! Jag har kollat klart på hela första säsongen nu och faaaan vad jag jag saknar dom... gråååter

2008-12-21 @ 10:14:41
URL: http://nettie.mcgilljam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0