Shoppat..

Älsklingen och jag låg i mös läänge i sängen i morse, mysigt såå :)
Sen skulle ungar hämtas så han åkte o gjorde det...
Mamma kom o hämta upp mig, åkte till rusta...
såå nu har ja köpt en julgran :)
Tänkte köpa en liten gran men den va så himla fjuttig, så ja köpte en riktig :)
Gulgransbelysning och en julgransmatta också :) o lite mer kulor o grejjer...
Såg en skit gullig ljusstake också, Tänkte på dig Frida när ja såg den, den va rosa!!
Den skulle ja ha i mitt kök till min rosa mixer o min rosa brödrost, köpte den inte för ja va osäker på om ja hade nåt uttag där i köket, men det hade ja, så man kan väl ta en promenix till rusta nån dag :)
Imon kommer dom o tätar mina fönster också, så nu är väl kylan borta snart...
kommer väl bli skitigt här då så ja ska städa efter det o sen julpynta... ska fan klä granen o veckan...
åhh va fint det kommer bli...
Nyfiken på va mamma har köpt till mig i födelsedags present, första gången som ja inte har en aning om vad ja ska få.. faan man fyller ju den 7e, är ju på söndag de :)

Har även magkatarr idag, :S men nu vet ja iaf vad det kommer ifrån, Kaviar!!!!
Mamma sa att mormor inte heller kan äta det för hon får också magkatarr av det..
so no more kaviar :)

Ska göra mig lite klar, ska bege mig till anna... Ska ringa henne o kanske ta samma buss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0