slut..

Jaa jag är trött som bara den..
sov inte alls bra inatt... så är det jämt när ja har J o M...
M kom över o la sig med mig inatt, lite mysigt är det ju ;)
Sitter o väntar på att angelica ska ringa nu...
hon ska följa me till sätra...
Ska ju hämta M o J.... gick super bra imorse o lämna dom, dom är såå snälla, iaf när dom är med mig ;) hehe...
Får se hur mycket dom bråkar idag då... inget alls hoppas ja...
pommes o korv får det bli idag också, lätt som fan :)
Sen när ja åker från sätra så kommer bebj va här o värma upp sängen åt mig..
såå sköönt att inte behöva sova själv :)

Nää ska göra mig klar det sista nu så ja är klar när det är dags att möta upp A...
Hej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0