trött, sliten och ont...

Igår åkte jag o anna som sagt hem till jeanette... det blev lite plump innan heartbreak hotel börja...
Den filmen är ju bara fööör sköön :) trevligt hade jag iaf, huvudsaken!!
Sen drog ja o anna hem till henne, satt uppe ett tag... la oss efter 1 nån gång...
Vakna strax före 10 idag tror jaa... drog ner på stan, luncha lite.... sen ut till valbo... blev julklappar...
Min fruktansvärda magkatarr kom även tillbaka.... fyyy.... det är sååå fruktansvärt jobbigt... har ju inte tagit min medicin nu på 2-3 dagar när jag har vart hos anna... men orka leva på dom tabletterna heeela livet? nää...

Depp som faaaan är jag....
Allt är bara skit tråkigt just nu...
Törs inte sova med Johan inatt för det vankas magsjuka hemma hos han...
har inte träffat han sen i torsdags heller... döööör...
Kommer inte träffa han för än nu på torsdag heller, det sugerr...
Men men, vad gör man? Är ju sååå jävla rädd för magsjuka så man får väl stå sitt kast..

Har även noll julstämmning.... brukar älska julen...
har alltid tyckt om den... men i år? näää...
vill att det ska bli januari så nyår o jul är över.... usch...
Jobbar kväll på julafton... kul?!! viisst det blir pengar... men va fan....
Känner mig sååå less o irriterad...

Snart snart snart.... tålamod... men det har ja inte mycket av...

Usch kommer aldrig kunna sova ikväll heller...
när ja kom hem så la mig för ja hade såå jävla ont..
somna vid 4 o vakna 7... kul? haha...
tur att jag jobbar kväll imon... har fan inte jobbat på över en vecka....

Nää ska kolla om det är nåt bra på tv nu....

Kommentarer
Postat av: Nettie

Hörru.... Upp med hakan!!! ♥

2008-12-22 @ 21:55:38
URL: http://www.nettie.me
Postat av: Angelica

Stumpan, tror det blir lättare i Januari, när du får sopa bort ett bekymmer från dina axlar.

<3

2008-12-23 @ 03:09:25
Postat av: natta

aa den filmen är bra :D

2008-12-23 @ 03:13:26
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0