Tvätta..

Såå va man hemma från jobbet..
dagen har varit huur lugn och sköön som helst... faktiskt roligt att jobba ibland ;)
Hade tvättid från 17 idag men det va ledigt nu så ja satte igång dirket...
Slängde in mina täcken o kuddar nu så dom blir tvättad nån gång..
tar ju sån tid innan de torkar men nu har ja ju ända till 22 ikväll på mig så nu ska de hinnas..
Guud så skönt det kommer bli att krypa ner med hela sängen nytvättad :)
Älsklingen bredvid mig också...
Han är på väg hit redan nu... sen ska han träffa grabbarna o dricka lite sen kommer han tillbaka igen, super najjs :)
Han fick alla sina nycklar till lägenheten idag också... så på lördag ska han flytta alla grejjer...
Nää ska ta mig en snabb dusch nu då...
Hej hej!!!

FIlm me Anna imon?? Jaa det tycker ja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0