Tycker om min mamma...

Har jobbat hela dagen... drygt som fan... slutade 13...
gick hem o tog en dusch....

Sen kom angelica vid halv 3 o mamma o oscar kom strax efter, eftersom att jag jobbar imon på min födelsedag så fick ja present av mamma o lillebror idag...
Fick ett jätte fint köksbord... har dock inte fått det än, skulle levereras i veckan... så fick ja två stora rya mattor... underbart... jag som har längtat efter både bord och mattor. Fick 2 stycken jätte kuddar också, brunrandiga.. jätte fina..
Sen åkte mamma hem... då gick jag angelica o oscar o köpte mat o hyrde film.. men angelica käka bara sen gick hon...
Men ja o oscar kollade på Harry Potter, Den flammande bägaren? jaa.. tror den heter så va..

Nu ska jag bara lata mig... ta lite äppelpaj tror ja... Ska kolla på dokumentären på 4an ikväll om britney spears... kan nog va bra tror ja....
Ska ut till valbo o köpa en liten bokhylla också, en 4 kantig med 4 fack som man borrar upp på väggen, supernice!!

Saknar min J.... tur att han kommer o myser med mig imon efter jag har slutat jobbet också...så min dag blir riktigt lyckad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0