Uppe med tuppen!!

Japp.. ledig är jag idag en ja ställde klockan på 7 iaf..
va ju enda tvättiden som fanns... men gick ner o slängde i 2 maskiner sen la jag mig o sov igen...
ställde klockan igen på 9.... sen har jag vart vaken...
Ringde så klart från pfv också... de va strax efter 9.. va nå kaos på en annan avd så dom behövde mig men fick ju tacka nej... jobbar ju ändå fr lö sön...

Pigg är ja... energi har ja... så när tvätten är klar vid 12 så ska jag gå o handla...
sen hem o stor städa o äntligen pynta....

Är det för tidigt att klä julgranen? :)

Kommentarer
Postat av: anna

släng ut bilder på ditt om talande pynt ;-) granen är ju bara att slänga upp ;-) plast klarar sig lääääänge

2008-12-06 @ 12:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0