vad gör man?

Sitter hemma hos Anna nu... själv dock ;:S Anna jobbar o jag passar barn...
måste ställa klockan på 7 imon för ja ska lämna jonathan o michelle på dagis kl.8 Puuhh!!
Efter det åker ja nog hem o somnar om ett tag... tar kanske en solning..
sen ska ja möta upp angelica... tror ja skulle möta henne dirket efter jobbet... ta en runda på stan,,, det känner ja för iaf :)
sen ska ja ju hämta J o M på dagis igen... vid halv 5... anna har ett jätte roligt 24 timmars pass...
Men dom är ju som änglar när dom är med mig... :) såå underbara...
O helt plötsligt blir dom såå snälla mot varandra också.... <3

Men vad ska jag göra nu??? ja det är frågan...
har kollat på cityakuten... är lite halv trött känner ja...
men jag kan inte somna utan tv... :S mitt stora problem...
så ja funda på om ja ska bära in tvn i sovrummet... Anna brukar göra så ibland har ja hört...
Ska väcka michelle om en stund tänkte ja... måste kissa den gofisen så det inte händer en olycka....
Men synd när hon ligger som en ängel o sover..
men bättre o ta det säkra före det osäkra....
Känner själv att ja skulle behöva ett toabesök...

Nää nu får det vara bra... ska fan flytta tvn nu... måste ju de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0