Vänta..

Jaa just nu sitter ja o väntar på att angelica ska ringa o säga att hon har slutat...
ska möta upp henne o ta bussen till anna...

meen as va det regnar ute, heeeela dagen har det bara regnat... kul om det blir riktigt mkt minus nu, blir en hel del halka då kan ja tänka mig....

Vad ska man göra imon? soova så länge ja vill, har ju blivit rätt duktig på att sova på morgonen nu :)
Ska vara hos Anna o spela på kvällen, Jag anna jeanette o angelica... oj så kul :)
Tror ja kanske åker till anna lite tidigare...

Ska väl byta om o göra mig helt klar nu så det bara är att sätta på sig skorna o gå när angelica ringer....

Älskar min J...

Kommentarer
Postat av: frida

det var på tiden att du börjat sova lite längre!! :P

2008-12-02 @ 19:24:35
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0