vart i farten..

Jaa idag har ja vart i farten hela tiden...
Jobbade först till 13.30... alltså shhit va jag älskar gubbarna på jobbet..
dom är helt underbara... sååå goa... hur kan det va sån skillnad på tanter o gubbar? tanter så är det bara gnäll gnäll gnäll.... Ska inte bli sån...

Prata me angelica om att åka till köpis... men sen palla ja inte... stan imon istället..
Lunch med frida.. :) Angelica följer nog med hon också...
Men iaf... ja ändrade mig om valbo när ja väl hade kommit hem från jobbet.
Hade inget för mig iaf.... Åkte ut dit.. hitta inge speciellt.. ett tvspel till lillebror..
mer underkläder till mig, såå jävla kul o köpa underkläder :)
Vart en parfym+duschcreme till Johan, kunde inte låta bli :)

Hände en mindre trevlig grej på köpis...
De va en unge som börja tokspy på golvet mitt i köpis..
PANIK!!!!
Begav mig mot närmsta utgång och gick direkt till bussen... Blää...

Så nu ligger man här på soffan...
tror ja ska dra igång ett till OTH avsnitt nu...
är inget på tv iaf för än kl21... cityakuten :) sista för säsongen....

Soooova imon.. skönt!!!
På onsdag får ja mitt köksbord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0