Åhhh...

Jag blir såå jävla irriterad på alla jävla tidningar som ljuger... fan till o me den enklaste faktan kan dom inte ens skriva rätt... säger då de... märker juh nu att man inte ska tro på allt på skrivs...

Har iaf jobbar idag... slutade 3... då kom natta o tessan förbi mig på jobbet så gick vi ner på stan o sola... känns juh nu kan ja säga hehe.... solariumet där är juh braa som fan, känns nu kan ja säga.. hehe

Tessan är även så snäll så hon ska bjuda mig på mat, hehe kyckling o grejjer,... ska kolla på film sen också..
Göta kanal 2... den ska va skoj hehe... hoppas på de..

Måste göra mig klar nu för mamma ska köra mig dit, ska förbi hemköp på vägen också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0