ARN..

Jaa den va vi på igår, jag tessan o martin :) brukar inte tycka om filmer som är från typ 1100 talet med krig o riddare o kungar hit o dit, mend e va faaan bra hehe.... Början va lite seg, så då vart de lite långsamt men sen hände de grejjer... Hehe...

Ska även gå på bio idag också.... men ja ska gå med lillebror på Alvin och gänget,den verkar juh skiiit bra hehe, iaf av de som man har sett på reklamen....
Är faktiskt sugen på lite biopopcorn ;) de vart inge sånt igår, va såå jävla mätt juh hehe....

Sen ska lillebror hem till pappa sin o vara där i 1 vecka, tiden går fort....
Funderar på om ja äntligen ska färga håret senare, har sagt de ett tag nu... men idag ska de fan bli av....

Jag vill åka o bada igen också.... Såå jävla kul på parkbadet juh, o har man ungar me så har man litemer o göra där om ja säger så... lika så vill ja till leklandet också.... där är det också bra kul, Jag o Anna har äntligen hittaat våra aktiviteter.... men Anna min lilla idio har juh bara mobilen avstängd hela tiden.... har försökt fått tag i henne sen igår utan resultat..... men men.....

Azad skulle också följa me oss på bio, försöker ringa han men han svarar inte, han är inte direkt lättväckt han inte.... o jag som ville sova ut i morse vart väckt av att PFV ringde o vill att ja skulle jobba, kl va typ 07.20 o dom ville att jag skulle komma in direkt... men de va inget ja kände för, så då ville dom att ja skulle jobba 14-22 istället men de va inte heller någon hit, hehe angelica har varnat mig för henne ja skulle ha fått jobba me så då kan de lika gärna vara... hehe

Får se om de blir nå mer jobb i veckan, kan juh hoppa....
Nu ska ja göra mig lite klar, föna håret o så... men ja slänger in en reccension av filmen sen då ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0