Feber..

Jaaa har legat o frysigt och sovit hela dagen idag... det är faaan inte min stil att sova på dagen... händer aldrig..
Jag fråga mamma när hon kom hem om ja va varm, man brukar inte känna så bra på själv, o hon sa att ja va braaa varm... men ja orkar inte bara ligga hemmma ikväll... jag o angelica ska åka hem till anna på besök....
Ska även bryta mot min o mammas diet idag, ska käka pizza me bea sås me angelica, får se om anna ska haa.... men bara man håller sig till "dieten" i de stora hela hehe...
Imon drar vi fram vågen som ligger under sängen o ser om de har hänt nåt, hehe men de tvivlar ja på, har fukskat grymt mycket den här veckan... :S hehe

Angelica ska vi börja på vatten gympa? :D hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0