Förkyld...

jaa den här förkylningen försvinner aldrig... :S det blir bättre o sämre hela tiden, nu är det sämre... har bara legat o latat mig på soffan hela dagen... såå jävla täppt i näsan... går inte att andas, min otrivin är slut också... måste till apoteket imon o köpa... Ska ta mig o kragen nu o göra mig lite klar... ska hem till azads föräldrar o hälsa på lite... hans syrra från västerås är här också... med lilla söta bäbisen.... såå söööt!!! Så man får gulla lite me henne också... men det blir nog inget långbesök... känner mig slut i hela kroppen....

Hehe jag MÅSTE iaf köpa DVDn med hela första delan av En annan del av köping, dom är sååå jävla sköööna... haha... Bara måste ses... det är fan de på tv ikväll också kom ja på... måste vara hemma tills dess =D

inte länge kvar till anna fyller nu heller... ska först jobba två helger i rad sen ledig 1 sen är det dags :D om ja har räknat rätt haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0