God natt..

Kvällen tillbringade jag med angelica o linn, vi kolla på bee movie, va juh rätt bra dårå =D
Har även disskuterat me linn en hel del så hon vet hur ja har tänk min tattoo som ja ska göra på foten....
vill ut på fredag, men ja jobbar dessvärre till 22 :S men men pengar behövs...
Ska slänga mig i sängen nu o somna som en stock kommer jag göra, sååå jävla trött... och oscar kommer säkert väcka mig imon, mamma ska följa me mormor till sjukhuset typ 8 så när oscar vaknar e mamma inte hemma o då kommer han inte till mig, men han brukar bara krypa ner bredvid en stund o va tyst hehe sen går han o sätter på tv en vardagsrummet såå sova vidare hoppas jag på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0