ja vad gör man?

Jaa så har man jobbat hela kvällen, va en stört sköön kväll faktiskt, jobba me larsson o mona, ja fattar inte hur man kan ändra uppfattning så mycket som ja gjorde, hehe ja erkänner att ja inte tyckte om henne mkt, larsson alltså, men nu tror ja faaan att hon är den man verkligen vill jobba me... allt bara flyter på.... Körde mig hem gjorde hon också... kors i taket....
Så haar ja lovat henne att ja ska komma förbi jobbet på fredag, en ledig dag dessutom. för att lämna nå salva åt henne som hon ville testa... Men dekan ja väl göra.. hehe kan man sola på en gång... färgen försvinner tycker ja, men ja sola iaf idag inna jobbet också... men ja orka bara ligga 15 av min 30 minuter...



Såå har de hänt också, jag fattar inte hur det kan ha blivit så här... har såå svårt att förstå....
Tänker på dig, du sitter där helt själv utan någon o jag kan inget göra.... får varken träffa dig eller prata med dig... det är hemskt... Börjar fundera om du verkligen kommer orka leva vidare.... Kan inte ens tänka mig hur du känner dig just nu.... Jag blir rädd när ja tänker på dig, vet inte vad du kommer att ta dig till... inget man klandrar dig för men så fort ja kan så kommer ja.... 1 vecka? 1 månad? ett halv år? jaa ingen vet.... men jag kommer!!!!

Stay whit us, everyting is gonna be alright!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag hoppas det ordnar sig för henne, det är tråkgt att det bivit såhär och om inte helt sjukt.
Puss på dig gumman

2008-02-21 @ 05:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0